|αρχική|υποστήριξη|εμείς|Virtual call Center|Combo Package|       


Σε ποιους απευθύνεται η υπηρεσία τηλεγραμματειακής υπηστήριξης

Η Υπηρεσία  virtual Assistant [έμμεσης & άμεσης] απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες, καταστηματάρχες, γραφεία, οργανισμούς, ιατρούς και μικρές επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν το δικό τους τηλεφωνικό κέντρο, ή τηλεφωνήτρια. Αξιοποιούμε την πλέον εξελιγμένη τεχνολογία στο χώρο με  υπερ-σύγχρονο τεχνολογικό λογισμικό διαχείρισης  κλήσεων, και τηλεγραμματέων [Virtual assistant], καθώς επίσης και την τεράστια εμπειρία μας σε υπηρεσίες internet & communication από το 2003.

Όταν κάποιος τηλεφωνεί σε μια επιχείρηση ή ιδιώτη επαγγελματία για πρώτη φορά, και δεν απαντηθεί η γραμμή, ή είναι κρατημένη, κατά 85% δεν θα ξανακαλέσει, ενώ  αντίθετα εάν απαντηθεί μέσω εξειδικευμένου τηλεφωνικού κέντρου, ο καλών σχηματίζει μια πολύ θετική εικόνα για την επιχείρηση σας και δημιουργείται η εικόνα μιας πολύ καλά οργανωμένης επιχείρησης.  Η προστιθέμενη αξία της υπηρεσίας φυσικά δεν περιορίζεται στους νέους πελάτες σας που διασφαλίζει, αλλά εκτείνεται και στην ικανοποίηση των υφιστάμενων πελατών σας που ξέρουν ότι όποτε και να καλέσουν θα μιλήσουν άμεσα, αν όχι με σας, με τη γραμματέα σας.


Υπηρεσία 'inDirect' τηλεγραμματείας [inDirect]

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία 'έμμεσης' τηλεγραμματείας [inDirect Virtual Secretary]

Με εκτροπή του σταθερού ή κινητού σας τηλεφώνου σε γραμμή που σας παρέχουμε κατ αποκλειστικότητα, η αν προτιμάτε σε νέο εικονικό σταθερό τηλεφωνικό αριθμό,(χωρίς πάγιο Cyta),που θα σας προμηθεύσουμε εμείς αποκλειστικά για την επιχείρηση σας, οι κλήσεις των πελατών σας δρομολογούνται στο αυτοματοποιημένο λογισμικό μας (cloud-based software).Το εξειδικευμένο αυτοματοποιημένο Λογισμικό μας θα απαντήσει άμεσα την εισερχόμενη κλήση των πελατών σας με επαγγελματικό ηχητικό μήνυμα καλωσορίσματος στο όνομα της επωνυμίας σας*. Αμέσως μετά θα διαβιβάσει την εισερχόμενη κλήση σε όποιο μέρος βρίσκεστε, (π.χ. στο κινητό σας)

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να αποδεχθείτε την διαβίβαση κλήσης ( π.χ. δεν απαντάτε ή δεν επιθυμείτε να λάβετε την κλήση), θα απαντήσει την εισερχόμενη κλήση των πελατών σας εικονική γραμματέας στο όνομα της δικής σας επωνυμίας.  Η εικονική γραμματέας θα συμπεριφερθεί με επαγγελματικό τρόπο που ο καλών θα σχηματίσει την εντύπωση ότι συνομιλά με την ιδιαιτέρα σας, και θα κρατήσει λεπτομέρειες της κλήσης για να σας ενημερώσει με όποιους τρόπους έχετε επιλέξει από τις διαθέσιμες επιλογές ενημέρωσής σας: email, voice email, SMS στο κινητό σας, η καταχώρηση λεπτομερειών της κλήσης σε web interface, με το οποίο θα μπορέστε να έχετε άμεση πρόσβαση οποιανδήποτε στιγμή με δικό σας κωδικό πρόσβασης (24 ώρες)


Υπηρεσία άμεσης τηλεγραμματείας [Direct]


Πώς λειτουργεί η υπηρεσία άμεσης τηλεγραμματείας [Direct Virtual Secretary]

Με εκτροπή του σταθερού ή κινητού σας τηλεφώνου σε γραμμή που σας παρέχουμε κατ αποκλειστικότητα, η αν προτιμάτε σε νέο εικονικό σταθερό τηλεφωνικό αριθμό (χωρίς πάγιο Cyta) που θα σας προμηθεύσουμε εμείς αποκλειστικά για τις ανάγκες της επιχείρησης σας, οι κλήσεις των πελατών σας δρομολογούνται στο λογισμικό διαχείρισης κλήσεων. Στον αριθμό αυτό η εικονική γραμματέας μας απαντά  ανάλογα με τις υποδείξεις του εκάστοτε συνδρομητή, και στο όνομα της δικής σας επωνυμίας.(π.χ. "γραφείο κυρίου Πέτρου'', ινστιτούτο αισθητικής Ευαγγέλου" κ.λ.π.) έτσι ώστε να σχηματίζεται η εντύπωση ότι ο καλών συνομιλεί με την ιδιαιτέρα του συνδρομητή.

Όταν η εισερχόμενη κλήση απαντηθεί από την εικονική μας γραμματέα, θα διαχειριστεί το καλούντα με επαγγελματικό τρόπο που ο καλών θα σχηματίσει την εντύπωση ότι συνομιλά με την ιδιαιτέρα σας. Η εικονική γραμματέας θα υποδείξει στον συνομιλητή ότι για την εξυπηρέτηση του θα πρέπει η κλήση του να συνδεθεί π.χ στον υπεύθυνο πωλήσεων, και εναλλακτικά θα σας διαβιβάσει την εισερχόμενη κλήση όπου και εάν  βρίσκεστε. (π.χ. στο κινητό σας).

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να αποδεχθείτε την διαβίβαση κλήσης ( π.χ. δεν απαντάτε, είστε κρατημένος ή δεν επιθυμείτε να λάβετε την κλήση),  θα σας ενημερώσουμε για τις λεπτομέρεις της κλήσης με όποιους τρόπους έχετε επιλέξει από τις διαθέσιμες επιλογές ενημέρωσής σας: email, voice email, SMS στο κινητό σας, η καταχώρηση λεπτομερειών της κλήσης σε web interface, με το οποίο θα μπορέστε να έχετε άμεση πρόσβαση οποιανδήποτε στιγμή με δικό σας κωδικό πρόσβασης (24 ώρες)


'Ανεβάστε τον πήχυ ψηλά' με την υπηρεσία  εξερχόμενων κλήσεων τηλεγραμματείας

Χρέωση συνδρομής για Outbound Call Services: 49 ευρώ/μήνα


Οι τηλε-γραμματείς:

  • Απαντούν στις κλήσεις όπως μια ιδιαιτέρα γραμματέας με ευγένεια και επαγγελματισμό
  • Καταγράφουν όλα τα μηνύματα (με αναλυτικά στοιχεία κλήσης)
  • Ενημερώνουν τους συνδρομητές για τα μηνύματά τους
  • Εναλλακτικά θα σας διαβιβάζουν άμεσα την εισερχόμενη κλήση σε όποιο μέρος βρίσκεστε.

O συνδρομητής είναι σε θέση να ενημερωθεί για τα μηνύματά του (κλήσεις) με τους ακόλουθους τρόπους:

  • μέσω e-mail (αυτόματη αποστολή με την καταχώρηση του μηνύματος)
  • μέσω sms (αυτόματη αποστολή με την καταχώρηση του μηνύματος)
  • μέσω εξειδικευμένης προσωπικής ιστοσελίδας στο διαδύκτιο (Web site) με χρήση αντίστοιχου προσωπικού κωδικού ασφαλείας

Πλεονεκτήματα υπηρεσίας virtual secretary:

  • Μέχρι 90% φθηνότερα σε σχέση με το να προσλάβετε άτομο ή τηλεφωνήτρια για τον σκοπό αυτό.

  • Να βελτιώσετε την επαγγελματική σας εικόνα, καθώς οι πελάτες σας θα μιλούν με επαγγελματίες, εξειδικευμένους call operators.
  • Να διαφυλάξετε και να υποστηρίξετε τους πελάτες σας, χάρη στην υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης.
  • Να προσελκύσετε νέους πελάτες που ίσως χάνετε με ανταπόκριση στις κλήσεις τους.
  • Να δίνετε το κινητό σας μόνο για σημαντικό λόγο. Για απλές εργασιακές κλήσεις σας μπορούμε να λαμβάνουμε μήνυμα ή να σας συνδέουμε εμείς,  σύμφωνα με τις οδηγίες σας.
  • Να έχετε οργανωμένη, συγκεντρωμένη ηλεκτρονική πληροφόρηση των μηνυμάτων σας (πίνακας με ονοματεπώνυμο, αρ. τηλεφώνου, ημερομηνία με ώρα κλήσης, μήνυμα), αντί για σημειώματα που χάνονται.
  • Να έχετε ποιοτικότερη διαχείριση του πελατολογίου σας, με αξιόπιστο κλείσιμο των ραντεβού σας, πλήρη πληροφόρηση του ημερολογίου & των μηνυμάτων σας.
  • Να μεγιστοποιήσετε τους στόχους και τις φιλοδοξίες σας, αυξάνοντας σημαντικά τον αριθμό των πελατών σας.
  • Να μην έχετε υψηλό λειτουργικό κόστος με πρόσληψη πραγματικής τηλεφωνήτριας.
  • Χωρίς χρεώσεις εξερχόμενων μεταβιβάσεων κλήσεων προς τις δικές σας τηλεφωνικές συσκευές.
  • Ο συνδρομητής είναι σε θέση να ενημερωθεί άμεσα και ανά πάσα στιγμή (24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα) για τα μηνύματά του (ή ραντεβού του) μέσω εξατομικευμένης σελίδας (Web Site) όπου υπάρχει πλήρης αναφορά και ιστορικό των καταγεγραμμένων μηνυμάτων (ημ/νία-ώρα κλήσης, ονομ/μο καλούντος, τηλ. επικοινωνίας, μήνυμα).
  • Εναλλακτικό ξεχωριστό σταθερό αριθμό τηλεφώνου για τις ανάγκες της επιχείρησης σας χωρίς πάγιο Cyta (virtual number)

Πως γίνεται η χρέωση των υπηρεσιών μας

Οι υπηρεσίες  χρεώνονται με σταθερή μηνιαία συνδρομή, όπως αναγράφονται πιο κάτω.

4 τρόποι πληρωμής/Εξόφλησης της συνδρομής σας

1. Πληρωμή μέσω αυτόματης τραπεζικής μηνιαίας εντολής για αποκοπή της μηνιαίας συνδρομής από τον λογαριασμό σας.

2.Προ-πληρωμή σε μετρητά/επιταγή για τουλάχιστον 6 μήνες συνδρομή.

3. Απευθείας κατάθεση στον εμπορικό μας λογαριασμό για τουλάχιστον 6 μήνες συνδρομή [για πελάτες Ελλάδας, μέσω IBAN]

4. Online πληρωμή/ανανέωση μέσω PayPal [100% ασφάλεια με 128 bit encryption]

 

Μέχρι 90% φθηνότερα σε σχέση με το να επενδύσετε σε αγορά εξοπλισμού τηλεφωνικού κέντρου, ιδιαιτέρας γραμματέας,  χρώσεις κλήσεων κλπ.

Τιμή και υπηρεσίες:

inDirect virtual secretary - [Beta Service] - 89/μήνα*

  • Σταθερό αριθμό τηλεφώνου χωρίς πάγιο Cyta με κωδικό περιοχής για όποια πόλη της Κύπρου επιθυμείτε.
  • Υπηρεσίες IVR call center [interactive voice response]
  • Αποδοχή εισερχόμενων σας κλήσεων από την εικονική σας γραμματέα, εφόσον  δεν το απαντήσετε εσείς ή είστε κρατημένοι.
  • Προσφώνηση του ονόματος της δικής σας επωνυμίας/εταιρείας μόλις απαντήσει η ιδιαιτέρα σας.
  • Όταν η εισερχόμενη κλήση απαντηθεί από την εικονική σας γραμματέα, θα διαχειριστεί το καλούντα με επαγγελματικό τρόπο που ο καλών θα σχηματίσει την εντύπωση ότι συνομιλά με την ιδιαιτέρα σας. Η εικονική γραμματέας θα υποδείξει στον συνομιλητή ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση του θα πρέπει να αφήσει μήνυμα π.χ στον υπεύθυνο πωλήσεων, [για να τον καλέσετε εσείς πίσω] Μετά τον τερματισμό της κλήσης, η ιδιαιτέρα σας θα σας ενημερώσει για τις λεπτομέρεις της κλήσης με όποιο τρόπο έχετε επιλέξει από τις διαθέσιμες επιλογές ενημέρωσής σας.
  • 300 λεπτά διαβίβασης εισερχόμενων κλήσεων σε σταθερές/κινητές σας συσκευές ανά μήνα, για τον αριθμό που θα σας προμηθεύσουμε εμείς.
  • Προ-εγκατεστημένα ηχητικά  μηνύματα [scripts] επιλογών για τον καλούντα στα Eλληνικά.[για το IVR]
  • 1 αριθμός μπορεί να δεχθεί 30 εισερχόμενες κλήσεις ταυτόχρονα
  • Ενημέρωση για τα τις λεπτομέρειες κλήσης των πελατών σας με ένα από τους εξής τρόπους.[προεπιλογή]
    • μέσω e-mail (αυτόματη αποστολή με την καταχώρηση του μηνύματος)
    • μέσω sms (αυτόματη αποστολή με την καταχώρηση του μηνύματος στο κινητό σας)
    • μέσω εξειδικευμένης προσωπικής ιστοσελίδας στο διαδύκτιο (Web site) με χρήση προσωπικού κωδικού ασφαλείας για να συνδέεστε 24 ώρες όποτε εσείς επιθυμείτε.
  • 3 email accounts
  • Επιλογή προαιρετικά Combo Package

Τι δεν περιλαμβάνει:

1.Setup [one off payment] 30 euro

2. Δημιουργία scripts στα Ελληνικά με το όνομα της δικής σας επωνυμίας σύμφωνα με τις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης [για το IVR]

*Ωράριο παροχής υπηρεσίας 08.30 - 13.00


Τιμή και υπηρεσίες:

Direct virtual secretary - [Not available yet]   Τιμή αναμένεται

  • Σταθερό αριθμό τηλεφώνου χωρίς πάγιο Cyta με κωδικό περιοχής για όποια πόλη της Κύπρου επιθυμείτε.
  • Υπηρεσίες IVR call center [interactive voice response]
  • Αποδοχή όλων των εισερχόμενων σας κλήσεων πρώτα από την εικονική σας γραμματέα με προσφώνηση του ονόματος της δικής σας επωνυμίας/εταιρείας, με επαγγελματική τηλεφωνική συμπεριφορά. Μετά την αρχική τηλεφωνική επαγγελματική αποδοχή της κλήσης και κατά την διάρκεια ροής της κλήσης, η γραμματέας σας θα υποδείξει στον συνομιλητή ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση του θα πρέπει να μεταφέρει την κλήση π.χ στον υπεύθυνο πωλήσεων, η ιδιαιτέρα σας ,θα σας διαβιβάσει την εισερχόμενη κλήση στο κινητό/σταθερό σας. [π.χ ...''σας ενώνω τώρα με τον κο Πέτρου για να μιλήσετε μαζί του'']. Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να αποδεχθείτε την διαβίβαση κλήσης (π.χ. δεν απαντάτε, είστε κρατημένος ή δεν επιθυμείτε να λάβετε την κλήση), θα ενημερώσει τον καλούντα πελάτη σας ότι δεν μπορείτε την δεδομένη στιγμή [π.χ.είστε απασχολημένος, απουσιάζετε, κλπ] και θα σας ενημερώσει για τις λεπτομέρεις της κλήσης με όποιους τρόπους έχετε επιλέξει από τις διαθέσιμες επιλογές ενημέρωσής σας.
  • 350 λεπτά διαβίβασης εισερχόμενων κλήσεων σε σταθερές/κινητές σας συσκευές ανά μήνα, για τον αριθμό που θα σας προμηθεύσουμε εμείς.
  • Προ-εγκατεστημένα ηχητικά  μηνύματα [scripts] επιλογών για τον καλούντα στα Eλληνικά.[για το IVR]
  • 1 αριθμός μπορεί να δεχθεί 30 εισερχόμενες κλήσεις ταυτόχρονα
  • Ενημέρωση για τα τηλεφωνικά μηνύματα πελατών σας με ένα από τους εξής τρόπους.[προεπιλογή]
    • μέσω e-mail (αυτόματη αποστολή με την καταχώρηση του μηνύματος)
    • μέσω sms (αυτόματη αποστολή με την καταχώρηση του μηνύματος στο κινητό σας)
    • μέσω εξειδικευμένης προσωπικής ιστοσελίδας στο διαδύκτιο (Web site) με χρήση προσωπικού κωδικού ασφαλείας για να συνδέεστε 24 ώρες όποτε εσείς επιθυμείτε.
  • 3 email accounts
  • Επιλογή προαιρετικά Combo Package

Τι δεν περιλαμβάνει:

1.Setup [one off payment] 30 euro

2. Δημιουργία scripts στα Ελληνικά με το όνομα της δικής σας επωνυμίας σύμφωνα με τις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης [για το IVR]


Συμπληρώστε την πιο κάτω φόρμα επικοινωνίας στα αγγλικά για την υπηρεσία Virtual Secretary και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Name - Surname [for contact purposes]

Company / Business name

Email Address

Address / Town / Area code

Phone Number for communication

Where did you hear about us

Dealing/sales services of your company

Image Verification


 |αρχική|πελάτες|υποστήριξη|εμείς|